swingingmichelle

Alla inlägg under juli 2010

Av Michelle Tuesday - 31 juli 2010 19:18

Hittade den!, om jag bara öppnar mina blå så hittat jag allt :P

Av Michelle Tuesday - 31 juli 2010 19:16

En av dom bästa låtarna med Shangri-Las, min favorit är Sophisticated Boom Boom, men kan inte hitta den på Youtube.

Av Michelle Tuesday - 31 juli 2010 19:07

I dag har jag inte gjort något, skulle följt med mina föräldrar till marknaden men jag orkade inte, var hemma istället och spelade Sims, är en riktig Sims nörd :P. + att jag har fått fnatt på Shangri-Las, dom snurrar runt på LPn för fulla muggarjust nu.


Shangri-Las. 

Av Michelle Tuesday - 30 juli 2010 20:29

Jane Fondas Workout, älskar hennes tränings program, man känner verkligen hur mycket det tar när man gör det, samtigt som man känner sej utvilad när man är färdig :).

Av Michelle Tuesday - 30 juli 2010 20:09

Var i Ullared går (och slog rekord) tillsammans med min Mamma, Min Syster och hennes 2 barn, det var därför jag inte uppdaterade något och idag har jag varit barnvakt och varit hos min Mormor så jag har inte hunnit uppdatera.

Sakerna jag köpte:

En svart piké t-shirt

En vit body till dansen

En rosa och en vit virkad klänning (kunde inte bestämma mej)

En Röd Vit klänning

och ett par Lolita Solglasögon

+ 2 Liverpool Planscher, lite målarsaker och en födelsedagspresent till min ena Systerdotter.

Av Michelle Tuesday - 30 juli 2010 20:04

Det jag handlade i Finland, jag kanske ha glömt att ta med något.


2 polotröjor,

en liten finsk flagga,

lite skolsaker,

en spets kavaj

2 randiga långarmade tröjor,

Rimmel Mascara 1+2+3

Franska Vogue, Amerikanska Hapers Bazaar och Finska Elle

Ett halsband med finska lejonet (har på mej det så det är  inte med på bilden)

+ godis och presenter till min Nana.

Av Michelle Tuesday - 28 juli 2010 11:40





Det känns som om jag inte har mycket musik i min blogg, så jag lägger upp bilder på dom jag lyssnar mest på förtillfället och min favorit låt med dom för stunden.


 

Animals - Baby Let Me Take You Home


 

Simon & Garfunkel - America


 

De Förenade FNL-Grupperna - Befria Södern


Yardbirds - Heart Full of Soul


Jacques Dutronc - Le responsable

    Knutna Nävar - Dom Ljuger


  Rolling Stones - Jumpin' Jack Flash

Av Michelle Tuesday - 28 juli 2010 00:44

Denna låten är en av mina favorit låtar och jag blir alltid lika glad över att höra den :)

Presentation


En blogg om 60 tals mode och musik.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket land hade den bästa musiken under 60 talet?
 England
 USA
 Frankrike
 Sverige
 Finland

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards